Zostałam testerką!

17:14

Miło mi poinformować, że zostałam wybrana przez portal Ofeminin na ich testerkę płatków śniadaniowych Nestle Cornflakes :) kilka dni temu dostałam wiadomość o tym, że już niedługo wyślą do mnie paczkę z produktami.

Dokładnie dzisiaj rano do moich drzwi zapukał kurier z ogromnym pudłem w urocze zielone listki. Nie mogłam się powstrzymać i już po kilku sekundach rozpakowałam przesyłkę, byłam naprawdę zszokowana tak dużą ilością płatków w środku!


W pudle znalazłam aż 5 opakowań płatków. 3 z nich są największe, mają pojemność 250g i są w trzech wariantach smakowych - klasyczne kukurydziane, czekoladowe, oraz miodowe z orzeszkami. Natomiast pozostałe dwie paczuszki z czekoladową wersją mają po 30g i są to takie jednorazowe, bardziej poręczne porcje. Dotychczas jadłam jedynie te w czerwonym opakowaniu, lubiłam je za to, że są bardzo pożywne, ale bardzo chętnie przetestuję inne warianty smakowe, gdyż zapowiadają się bardzo ciekawie. Na pewno dużą zaletą tych płatków jest fakt, iż są bez glutenu, dlatego mogą je jeść osoby, które go nie tolerują. Mój kuzyn choruje na celiakię, i wiem, że jego dieta staje się przez to bardzo okrojona, więc będzie pierwszą osobą, której polecę testowane przeze mnie produkty.


Do całego zestawu była dołączona jeszcze książeczka opisująca dokładnie każdy rodzaj płatek. Przyznam, że to testowanie spadło mi jak z nieba, ponieważ od października zaczynam studia więc będzie to świetna propozycja na śniadania. Często zdarza mi się, że jem pierwszy posiłek dnia w pośpiechu, a jak wiadomo, płatki są bardzo szybkie i proste w przyrządzeniu. Czego chcieć więcej? :) Już niedługo będzie można spodziewać się posta ze szczegółowymi recenzjami każdego wariantu, a tymczasem pędzę spróbować te czekoladowe!



You Might Also Like

0 comments

Dziekuję wam za komentarze! :)
Thank you for comments! :)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images


Subscribe